Trevlig kväll.

For som sagt på Hockey igår och stog i Kirunaklacken tillsammans med en gammal vän till mig. Var hur trevligt som helst och roligt. Jag vet inte hur mycket jag skrattat men inte var det lite inte. Var också jätte trevligt att träffa han eftersom man inte pratar så ofta och träffas ännu mer sällan. Sen satte vi oss och pratade en stund i bilen innan han gick över till sin bil och jag drog hem. Han frågade om han fick min cd skiva som jag spelade i bilen, och såklart han fick det eftersom jag har hundra hemma. Det är tur att vi har samma musiksmak, rock, pop & rapp. Inte illa alls!

Nu ska jag dra mig till skolan, pappa skjutsar mig idag för min motorvärmarsladd funkar tydligen inte.. Så jag ska nog fara till Hortlax imorgon och hämta en & vet ni vad!? Vi får looooov idag :)

Lite bilder från igår kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback