Tidresenärens hustru

Jag såg klart "Tidresenärens hustru" för ett tag sen. Tyckte den var okej men inte mer än det. Den var så himla seg att jag blev less men handlingen var väldigt bra. Tyckte inte filmen kom igång förens i slutet..

Jag funderar på att gå upp och sminka av mig och sen lägga mig i sängen och smsa där. Känns som om det inte finns mycket att göra på datorn idag.. Allt känns så dött! Finns inite ens någonting att tidsfördriva med. Provade att spela Icy Tower men det blev jag less efter två gångers provning.. Jag nötte det i sexan hur länge som helst & jag var bäst i det. Men det går inte lika bra nu och då blir jag less!

Nåja, ska inte skriva mer idag nu.. Har skrivit och gjort allt för många inlägg idag känner jag men vad gör man med brist på att göra någonting! Godnatt alla, ciao!

Imorgon ska jag baka negerbollar, mumms!!


Jag läntar tillbaka till Sthlm, det var så kul! Hoppas tiden går fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback