Supertrevlig helg!

Igår umgicks jag med Sanna & Pierre, vi for omkring lite överallt och jag skjutsade mamma och Robban till Nolia och tillbaka sen på natten. Sen la jag mig och skulle se Luftslottet som sprängdes men det sket sig då jag somnade. Så den sätter jag igång nu efter inlägget.

Imorse ringde Sanna och väckte mig och frågade om jag ville följa med till Luleå och självklart så gjorde jag det. Sanna kom och hämtade mig så hämtade vi upp Pierre och Johan i Öjebyn och körde till Biltema. Därifrån fick jag med mig en mobilladdare som jag kan ha i bilen så det satt inte fel, fyndade ingenting annat än en mars påse på Rusta och på donken blev det strips.

När jag kom hem så åkte jag till mamma och hämtade min väska som jag ska ha till Polen och basen som Johan skulle vara snäll och koppla in sen. När jag väl kom hem så skottade jag uppfarten och sen ställde jag mig i en varm dusch så ringde Sanna och frågade om jag kunde hämta dom på Annelund så det gjorde jag och så åkte vi och hämtade deras öl och hem till mig igen. Vi spelade lite biljard och sen for jag och Sanna och hämtade Mia hos deras bror. Sen åkte vi hem och spelade biljard, for och köpte mat och cola till OS finalen USA - Kanada.

Jag hade hur trevligt och roligt som helst, allting kan bli kul bara man är i rätt sällskap! Nu är jag iallafall nykommen hem från att ha skjutat hem dom till Öjebyn. Så nu ska jag lägga mig och göra ett nytt försök till att se filmen. Godnatt allesammans, en dag med Pernilla väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback