Superhärlig kväll!

Tur att jag fick någonting att göra, Märta kom och hämtade mig så for vi till henne där Mange var. Vi satt och pratade och så kom David dit. Sen drog vi en sväng till Norrfjärden och dumpade av lite saker, körde till ett annat ställer där och dumpade av mer saker. Sen drog vi in mot stan igen, for till Munksund och mötte Jadde så skulle dom på statiol och pratade där ett tag. Sen drog vi vidare mot någon Robert men han kom typ aldrig så David skjutsade hem oss till Märta så la vi oss och såg "Baby mama" eller nått sånt. Jag somnade i slutet för jag var så sjukt trött, sen väckte Märta upp mig, hon somnade visst också ett tag. Så då skjutsade hon hem mig så satt vi och funderade på en låt så jag var tvungen att skicka ett sms till Mimmi och höra vad låten hette. Skönt att få det ur skallen så man slapp sitta och tänka på det hela natten.

Nu är jag hemma, ingen är vaken eller så är dom inte vid datorn, tråkigt! Då blir det sängen som får hålla mig sällskap istället. Christoffer kommer hit imorgon och ville koppla in mitt ljud i bilen så visst nog fick han det. Så han skulle ringa imorgon någon gång under dagen.

Imorgon är det också fest för Robban som fyllde 50 år i torsdags! Så mamma skulle bjuda mig på några cider och så kommer Pernilla hit då hon har slutat jobba klockan tre. Så kommer Clas nog och hämtar henne på kvällen, ingen aning om när eller sånt. Men ska iallafall vara med henne under dagen!

Söndag blir det massage time med Märta, fick höra idag att jag har verkligen "magiska fingrar". Jag tror faktiskt det också, helt ärligt. Fast, dom gör inte alltid rätt förde.. Som t.ex när dom pillade av ljudet på ljudkortet på datorn när jag satt och pratade på msn. Fick pillra mig fram till det och få igång det igen, tre gånger har det hänt! Men jag tror att jag lägger mig och snarkar nu, godnatt!


I love my girl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback