Superhärlig kväll, skoterkörning imorgon!

Nu är jag hemma, kvällen har varit super! Vi for och hämtade Pernilla kring halv fyra i stan och sen satte vi oss och pratade ett tag i mitt rum. Sen gick vi upp och tog en cider och satte oss och spelade kort tills det kom lite folk. Så blev det fruktbål och väldigt väldigt god middag. Cider till maten och sen gick vi ner och spelade kort för det blev bastu uppe. Kring halv tio kom Clas och Per och hämtade upp oss så for vi först förbi nån och hämtade en rem till skotern sen for vi in till stan till Pernilla som hämtade underställ och sånt för imorgon. Så forsatte vi färden hem till Clas och Per så satte vi oss och spelade kort. Några andra kom också förbi så satt vi och spelade utslagspoker med dom. En super bra kväll blev det, fast det enda som håller mig sällskap nu är sms.. Men det är ändå trevligt!

Imorgon ska jag dock upp ganska tidigt, det blir skoterkörning under dagen! Kommer bli super, bara jag hittar vägen till där vi ska träffas! Men det tror jag att jag gör. Jag ska ta mammas skoter eftersom pappas och min/lillebrors är uppe i Kåbban. Kommer bli super med varm mjölkchoklad och mackor!

Nu ska jag inte skriva hära mer, måste spela musik på högsta nivå för att inte höra kareoken som dom sjunger däruppe! Hade bra, caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback