Superbra dag!

Sanna hämtade upp mig halv ett här i Hortlax så körde vi ner till skolan och tog en promenad med Jolly så hon fick busa och springa av sig. Sen gick vi in hos Sannas syster och satt och pratade och sånt. Sen åkte vi in till Gallerian åt Sannas syster som skulle ha näsdroppar till lill bäbisen. Så åkte vi förbi Pierre som stod och fixade i sin bil och så åkte vi och lämnade näsdropparna till Sannas bror och for hem till Sanna en sväng. Så åkte vi tillbaka till Pierre och for sedan till Sannas pappa och lämnade bilen så hämtade Pierre upp oss.

Då åkte vi till Sanna, satt och spelade kort och sen for vi och handlade inför middagen. Blev bjuden på middag där & vi gjorde det suveränt gott! Måste verkligen prova det vi gjorde igen.. Det var sjukt gott! Efter middagen så åkte vi in till stan igen och hyrde en film och köpte lite godis då vi var påväg till Sanna igen. Sen såg vi "Hemma bäst, borta värst". Eller jag hann inte riktigt se den klart innan mamma hämtade mig men det gör inget.

Så nu sitter jag iallafall vid datorn, är tröt så jag funderar på att lägga mig. Jag har lilla uppkörningen imorgon så jag hoppas att det går bra! Håll tummarna och tårna för mig. Måste bara säga också att jag hade så himla kul idag, jag har saknat dig Sanna..

Nu lägger jag upp lite bilder från idag, enjoy!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback