Stand for your rights!

Nu är man hemma, hungrig som bara den är jag! Blev en väldigt kort matte idag, han gick bara igenom några saker så fick vi sluta, skönt säger jag bara! Imorgon har vi en lång Samhälls lektion då vi har redovisning! Huvva, jag måste verkligen fixa till den ikväll, får inte glömma det!

Idag på körlektionen så gick det hur bra som helst, vi körde landsväg och bromsade i 80.. Aldrig kunde jag tro att man hinner 150 meter på den lilla tiden. Sen gjorde vi manövertestet också, det var der roligaste jag gjort! Hur kul som helst att sladda lite genom konerna. Jag klarade det på andra gången, var lite för sölig på att backa första gången men sen gick det prima! Imorgon har jag körlektion imorgon klockan tio och börjar skolan 12.05 med redowisning.

Onsdag har jag halkbanan, ska bli riktigt roligt! Dags att dra, magen kurrar för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback