Shopping, packning, besök, plugg & prat!

Efter skolan drog jag till stan och köpte mig en skinnjacka, ett nitbälte & nitarmband.. Supersnygga allihopa! Sen åkte jag hem och satte mig på datorn. Så skrev Sanna och jag frågade om hon ville komma så det gjorde hon då jag käkat och packat klart. Så vi satte oss och gjorde en fas fast det gick inte hela vägen.. Sen satte vi oss och pratade om en massa.. som jag inte kommer säga hära. Som sagt vi har många år att ta igen. Så for hon hem för ett tag sen men det var lika kul som sist att träffa henne!

Nu sitter jag och smsar och skriver blogg.. Bra kombination tycker jag!

Några bilduppdateringar tycker jag passar bra här.


Såhär gör vi på våra luncher då sömnen lockar mer än att byta om!

Emelies snygga outfit och vi liggandes och vilar!


Och Söt-Sanna kom kom och höll mig sällskap med prat och hjälp till plugg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback