Såå skönt med kort dag!

Vi fick sluta två timmar tidigare idag, känns så himla skönt! Så jag tog bussen hem till pappa för en timma sen. Min motorvärmar sladd funkar tydligen inte så pappa ska skaffa en ny kontakt till den idag.

Vi ska äta hos farmor idag och sen skjutsar pappa hem mig så jag kan hämta bilen sen ska jag umgås med söta Sanna ♥ Jag har en massa som jag måste dela med mig av, både roligt & skitsnack! Så nu har jag ju också looov. Till och med två veckor eftersom vi far till Polen nästa lördag och kommer tillbaka lördagen efter. Så fick jag veta idag att vi kommer nog ha någon timma över när vi är i Sthlm Centrum. Kan bli väldigt trevligt! Så vi får se vad man hittar på då..

Ne nu ska jag bränna en ny skiva till bilen, David fick min som jag brände igår så han fick lite bra musik att lyssna på då dom åkte hem. Sen ska jag byta kläder och sånt. Ha en superbra dag! Ciao.


Kommentarer
Mia säger:

Åh vilken fin bild!

2010-03-01 | 14:51:05
Bloggadress: http://miaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback