Ready to go.




Dagens jag, dagens kläder..

Jag försöker få tag i Märta för vi ska snart fara in till stan och handla lite och
så hade vi tänkt hämta mitt godis och min dricka. Men hon har nog slut ström
i mobilen och Mange svarar då inte på sms då jag skriver.. Knasigt! Jag hoppas
dom inte sover för jag ringer snart till Mange, jag hatar att väcka folk.. Själv om
någon ringer till mig då jag sover och säger "Sover du?" Så säger jag alltid "Neej,
neej.. Jag bara ligger i sängen.."

Nåja, svarar inte Mange på sms om tio minuter så ringer jag, svarar han inte då så
går jag och bankar på deras dörr. Jag ska inte vara utan mitt godis ikväll! Nåja, nu
ropar mamma så jag tror jag ska gå upp så ska vi ta min bil och fara och övningsköra
in till stan, sweet! So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback