Myspys kväll!

Idag så vaknade jag klockan åtta av att mina småsyskon gick upp sen låg jag och halvsov samtidigt som jag svarade på sms jag fick tills klockan tio då jag bestämde mig för att gå upp. Så jag duschade & gjorde mig klar och hämtade upp Märta. Då drog vi förbi Willys och köpte lite gott inför kvällen sen for vi och hyrde två filmer och sen vidare till Öjebyn för att lämna Sannas startkablar som låg i min bil & bogsera igång deras eftersom startmotorn troligen är sönder. Sen for vi till Mange som var barnvakt åt sin supersöta systerdotter Agnes. Sen kring tre så for vi till Pite Café och jag käkade en taccotallrik som inte satt fel! Sen så skjutsade jag hem Märta som skulle träna och drog mig till Sanna & Pierre och umgicks med dom. Så följde Sanna hem till mig och brände en skiva till bilen så skjutsade jag henne till Patrik sen och åkte vidare hem till Märta.

Så nu har vi legat och sett två filmer och käkat chips & guacamole och fått en massa mysiga sms. Så nu ska jag ta och natta eftersom jag ska upp imorgon och ladda in lite musik till Gabbis mobil och göra mig klar innan jag skjutar pappa & c.o till Kallax eftersom dom drar till Thailand imorgon.. Lyckos dom! Själv blir jag hemma ensam i en vecka innan jag sticker till Polen och kommer inte hem förens helgen efter det. Så jag ska nog våldgästa hos mina underbara vänner mycket i veckan och bjuda på mitt sällskap. Godnatt alla!

Justja, det var en som frågade vad jag har för systemkamera. Jag har en Nikon D60.





Åååh, vad jag saknar tillbaka till Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback