Min oturs dag.. är idag!!

Nu är jag hemma från bion, sitter i soffan och bara tar det lugnt.. Njuter typ av lugnet & hoppas att inte mera kan gå fel idag. Jag kan berätta vad som gick fel idag..

Först när jag rengör penseln på skolan med en stålborste så sticker jag in ett spröt rakt under nageln så det börjar blöda & göra ont..

Sen när vi sitter och väntar på att dom ska släppa in folk på bion så tänkte jag "jag tar en godis" så lyfter jag upp ("prasselfria påsar" d.v.s en box) godis påsen ur påsen och så tappar jag den så halva godispåsen var ut på golvet. Så jag och Märta i kör säger "Neeeeeeeeeeeej..." och så såg alla det, så jag skämdes!

Sen när Märta kört hem mig och jag kommer innanför dörren så säger jag "VAFAN" och ringer upp Märta fast då har hon på ljudlöst som vanligt. Så nu ligger mitt godis + min dricka i hennes bil..


Otur? Jo, eller så är jag bara sämst som Emelie sa!

Jaja, kan berätta om filmen. Den var inte så bra som vi trodde den skulle vara. Den var bra i början och jag hoppade till ett antal gånger kan jag lova men lågan i filmen slocknade efter ett tag och blev rätt så tråkig. Men fortfarande så hoppade det fram saker och sånt så jag hoppade till. Hade iallafall någonting att göra och fick umgås med BästMärta ♥

Nu ligger jag och funderar på vad jag ska hitta på tills jag vill sova, för det vill jag inte än.. Men ska inte skriva mer här nu. Ciao!



Åååh, jag vill tillbaka till Kittelfjäll.. Nästa år då jävlar far vi dit Babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback