Mässa & tidig födelsedagspresent till mig själv.

Jag hade lilla uppkörningen imorse halv åtta på morgonen så var jag klar tio över åtta så då gick jag till Nolia så kom Sanna dit typ kvart i nio. Sen mötte vi upp Pernilla och sen kom Märta också och gick med oss. Jag tror jag fick hem 13 pennor och en massa nyckelband, kapsylöppnare och en massa mera. Sen så åkte jag, Sanna och Pernilla till skolan och käkade och så skjutsade Sanna mig och Pernilla till pappa på jobbet så satt vi och pratade med honom och sen gick vi upp till Telia så köpte jag mig en Iphone 3GS 16GB Vit. Supersnygg är den! Så Tomas har nyss hämtat upp den och ska jailbreaka den och låsa upp den så jag kan använda Halebop i den.

Vi gick sen tillbaka till skolan och efter Kraków mötet så gick jag till Pernilla, så nu har jag färgat mitt hår. brun-mörkrött är det nu. Superfint blev det! Är jätte nöjd, tack för hjälpen stumpan ♥

Ja så nu sitter jag hos pappa och väntar på att Tomas kan bli klar så jag kan ringa mamma och be henne hämta mig. Jag kan lova att det ska verkligen bli skönt att få sova ut imorgon och imorgon fyller jag 18 år! Känns inte alls som det, kanske imorgon men inte idag iallafall. Det känns typ som om jag fyller år om ett halvår.

Så imorgon kommer lite släkt och vänner och fikar hos mig. Sen ska jag ha fika hos pappa också nästa vecka då lite annan släkt & vänner kommer. Blir trevligt!

Nu ska jag sätta mig och umgås med lilla sys & Gabbis i soffan framför tv:n. Ciao!


Lägger upp en bild på min älskade pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback