Kort dag idag!

Tror att det här har varit slappaste dagen på skolan på länge! Först hade vi Engelska så jag satte mig vid en dator och skrev om Johnny som jag ska redovisa om. Sen hade vi gympa och tydligen skiller så jag hade innekläder och vi var så lite folk så vi var i en liten hall och typ bara hade kul sen satt vi också och pratade en hel del. Dessutom så slutade vi tidigare och hade käkat klart fem över 11 så vi ringde Stickan och började tidigare. Så jag hann med kvart i två bussen! Dock stressade jag lite.. Sprang från måleriet till omkl. rummet tre minuter innan den gick, bytte om på en och en halv min och sprang ner till busskuren!

Men nu är jag hemma och jag ska städa rummet, lovade mamma & faktiskt så vill jag det själv. Det ser ut om om jag inte städat på månader! Dags för det då.. Ciao!



Märta laddade upp ett väldigt gammalt kort på mig på FB.. Sitter föresten
och biter på tungstaven så lite konstig min xD Enjoy!


Kommentarer
Bästis säger:

haha de va ju från våra Tjuvrökar-dagar på pitholm haha :D

2010-02-12 | 17:09:58
Bloggadress: http://mlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback