KÖRKORT & HÅL I TUNGAN!

Nu har jag körkort! Klarade teorin galant på morgonen sen satt jag hos pappa och väntade i två timmar hos pappa - lyssnade på rock & drack cola! Sen gick jag på stan och köpte mig en ny kofta, sjal, ett par nya skor och träffade Pernilla en sväng. Sen gick jag till körskolan och körde en lektion med Jossan och sen var det uppkörningen som gick helt PERFEKT. Inte en enda anmärkning eller "tänka på", så jag ringde Märta och sa "Du får hämta mig nu!! Jag klara de!" Så kom hon och hämtade mig och jag lugnade nerverna lite på resan till Hortlax. Sen fick jag 500 kr av mormor att tanka bilen för och så. Vi hämtade upp Emelie, Olivia, Karin & Emma i olika omgångar och käkade på max och firade mig! Sen skjutsade vi hem dom och vi fortsatte till Öjebyn till Sanna, pratade lite med henne & Pierre sen åkte vi till Norrfjärden och hälsade på Linda & Rasmus. Vi satt och pratade lite och gullade på med Rasmus, guuud så söt bejbis! Sen åkte vi till Hortlax och sa hej till mamma, Robban & vovvarna! Sen körde jag hem själv eftersom Märta tog sin egen bil.

Nu ska jag bränna en ny cd till bilen, vi måste ju ha bra musik imorgon påväg till Luleå. Eller hur? ;) Uppdaterar inge mer nu! Godnatt säger jag då, ciao!

Du är alldeles för gullig för att vara sann!


Kommentarer
Mia säger:

Grattis! Jag förstår vilket lyckorus som går genom kroppen när man klarat det. Håll hårt i det nu, du har det bara på lån ;)

2010-02-25 | 09:35:05
Bloggadress: http://miaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback