J'veux ton amour, et je veux ta revanche!

Sådär, nu har man hjälpt mamma lite med att skära lite olika frukter. Snart är det fest hära för Robban. Massor med mat kan jag lova och andra godsaker. Jag är redo också, sminkad & klar! Nu väntar jag bara på att Pernilla ska ringa så ska vi köra in till stan och hämta upp henne.

Alltså ni ska bara veta hur sjukt mycket jag längtar efter värmen, sommaren & fester ute! Sweet, jag är taggad långt i förväg inför sommaren. Så är det bara 11 dagar kvar tills jag fyller år & den 20 blir det fest för mig. Märta kan tyvärr inte komma så hon ska ta mig på en krogrunda helgen efter, det blir awesome! Nu ska jag försöka få tag i Pernilla och se om hon svarar! So long amigos..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback