Jag blir så less, kan du bara hålla häft!

Äntligen hemma, det har ju blivit svinkallt ute sen i morse! Höll på att frysa ihjäl påväg hem från bussen.. Och hungrig är jag också, tur att mamma börjat med maten så den är inte allt för långt bort.. Min vikt sjuker föresten mer och mer nu förtiden, fattar inte varför. Jag är nere på 52 kg nu, normalt väger jag 54-56 kg. Jag får väl ta och lägga mig och se en film ikväll och smaska i mig lite ostbågar!

Skolan gick hur segt som helst idag, mötte upp Pernilla då jag kom till skolan eftersom det var ett tag tills jag började. Så hade vi engelska som vi fick sluta tidigare och sen gick lunchen riktigt segt! Sen hade vi matte och den gick tio gånger segare än vad det brukar va och samma sak med samhällsen. Sen hade vi möte med dom som ska till Kraków och såg en film som jag nästan somnade på medans min mage skrek efter mat..

Jaja, ska inte skriva mera här. Är förbannad och irriterad! Tycker att du helt enkelt bara kan ta och hålla käften och sluta ta upp mig i alla dina jävla inlägg. Lämna bara mig och mina vänner ifred, dom förkänar inte att få ditt skitsnack och helvete!

Kommentarer
Anonym säger:

du menar kanske betty va? äntligen upptäckt vem hon är, ja värre än henne finns inte...

2010-02-09 | 18:52:17
Anonym säger:

mest troligt muskler som försvinner, du får hänka på step in nånda :D puss

2010-02-12 | 01:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback