I'm a big, big girl!

Jajemän! Nu är jag 18 år, stor tjej! Tar mina egna beslut.. Yes. Alltså.. oh, det känns så skönt och jag dö-längtar till i helgen inför tvådagars-fest.

Min dag har iallafall varit kanonbra! Vi målade hela dagen, fick sluta tidigare så jag for till banken och fixade internetbank med dosa och ett e-kort. Sen gick jag förbi Önska och sa hej till Pernilla innan jag åkte med bussen hem.

Så kom det lite släkt hit, min morfars syster Elisabeth från Göteborg kom hit och sa grattis och fikade. Alltid lika kul att träffa släkten från södra Sverige! Så kom Pernilla precis då vi skulle käka så åt vi köttfärssås med spagetti och så tog jag en cider till! Mumms, Peace Melba. Så fikade vi alla och jag öppnade presenter. Fick jätte fina presenter, jag är supernöjd! Tänkte lägga upp några bilder på vad jag fått idag, nästa presentöppningarna blir inte förens på söndag!



Armband från Tomas Sabo av mamma, tack ♥  


Halsband från Tomas Sabo av Irene, tack!



Audi 100 -91
av mormor & morfar, tack ♥


Örhängen av Pernilla, tack ♥


Pengar av mamma & Presentkort av Robban, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback