Idag gäller det!

Shit, jag är sååå nervös så jag tror jag dör! Jag hoppas verkligen att det går, jag fick ett lycka till av Gabbis men jag fick inte säga tack för det betyder otur så om ni säger det så kommer jag säga "Jo, ja eller mm" Har tänkt få så mycket tur som jag bara kan få! Pappa skjutsar mig sen kommer jag nog ha ett stort mellanrum innan jag kör så då blir det stan för lite avslappnande shopping! Nu ska jag ner och se om jag får i mig någonting i magen annars så blir det att borsta tänderna och vänta på att pappa ska bli klar. Ha en bra dag & önska mig lycka till! Ciao.


Kommentarer
christoffer säger:

Grattis till körkortet nu får jag väll säga då:)kul att du klara det..fölåt om ja skrev ska it höra av mig mera....

2010-02-22 | 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback