Hemma från Max!

Nu är jag hemma igen, pappa hämtade upp mig så for vi förbi Lundströms måleri och kollade lite priser & nu kan jag äntligen göra klart min projektplanering! Sen for vi till Max och åt, jätte gott var det! Så nu är man mätt för resten av dagen. Jag ska snart gå ut en prommis med Nisse så han får rasta sig. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och se någon film om jag inte hittar någonting annat intressant att göra eller pratar med någon intressant.

Nåja, Nisse kanske behöver få gå ut nu. Maten ligger då nere i min magen nu så jag kan äntligen röra på mig! Hade bra, ciao!

Sanna hade lagt in två väldigt gamla bilder på oss två, se här om ni vill kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback