Härligaste dagen på väldigt länge!

Jag somnade där kring två snåret efter att alla hade farit och dom hade slutat sjunga kareoke. Sen vaknade jag av larmet klockan nio men jag låg kvar i värmen under täcket till halv tio. Då steg jag upp, tog på mig understället och gjorde alla saker klara. Sen gick jag över till mormor och morfar och fixade igång skotern med morfars hjälp.

Så drog jag iväg till bilbron och ringde till Pernilla men dom var inte riktigt klara så jag körde till Frasses och satte mig där tills dom kom. Sen körde vi ut på isen och väntade där på Per men han hade inte sett oss och hade fortsatt kört till Svensbyn så då drog vi iväg dit och senare fortsatte vi till en grillstuga. Så satt vi där framför elden, pratade och jag njöt av värmen. Sen strax efter tre så begav vi oss hemmåt. När vi kom ut på älven så blev det vitt, man såg inte någonting så jag följde bara med strömmen. Tillslut såg jag vars jag skulle så då sa jag hejdå till dom och körde hem mot Hortlax. Jag passade på att ta lite fina kort påvägen hem då himlen var orange. Jag vet inte än om det syns på bilderna men jag hoppas det. Jag kommer att ladda in bilderna idag och lägga upp dom senare.

Jag har nyss kommit ur en dusch och ska ta och klä på mig, föna håret och sen äta lite mat innan jag bosätter mig här igen. Jag hade iallafall hur kul som helst idag. Så vi ska snart göra om det! Nu ska jag upp iallfall, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback