Halkbanan imorgon!

Ja ni, nu är man hemma. Jag känner mig gode trött trots att jag hade sovmorgon imorse. Körlektionen gick iallafall kanon trots vädret, vi körde motorväg och det blev gode vitt ibland men det gick riktigt perfekt! Efter körlektionen hade vi samhällsredovisning, det gick väl si och sådär.. Sen hade vi möte om Kraków på skolan klockan två. Vet ni vad vårat sovställe heter? Aqq Hostel!! Lät lite läskigt men det såg riktigt fint ut! Och som tur så får vi alla tjejer förmodligen sova tillsammans som det ser ut nu!

Imorgon har jag halkbanan, jag hoppas verkligen att vädret blir bättre till imorgon, tror det skulle vara roligare då! Men jag ska vara dära klockan åtta så jag måste snart lägga mig och sova så jag orkar mig upp och orkar mig dit! Jag ska ner en snabbis och umgås lite med pappa innan jag lägger mig i sängen och ser Två och en halv man, sen blir det godnatt för mig! So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback