Gårdagen & natten

Igår kom Pernilla till mig så satte jag igång att laga mat. Fläskfile i smokey honey sås och strips till, blev hur gott som helst! Sen satte vi igång och dricka, spelade musik och väntade på att några skulle komma. Så kom Sanna & Pierre förbi och vi spelade biljard och snackade. Sen så kom Emma dit med två av hennes kompisar från Arvidsjaur. Sen var Pernilla tvungen hem för hon fick så svårt att andas, stackarn.. Så for Sanna och Pierre hem senare och då blev det oplanderad utgång på Challange med tjejerna. Så vi satt där, pratade drack och dansade. Sen kring halv två så offrade jag och Emma oss för Arvidsjaurarna som ville käka på Sunes så det gjorde vi och gott var det kan jag lova! Sen så blev det inte att sova hemma inatt. Pappa kom och hämtade mig i stan idag klockan ett så for vi och handlade fika inför kvällen. Sen åkte vi förbi Malin och Tomas där Gabbis också var och pratade och hade det trevligt.

Så nu sitter jag hemma, vi ska typ äta nu sen ska jag plugga teori tills släkten och vänner kommer på fika. Ha en superbra dag. Laddar upp lite bilder från igår men det kommer förmodligen droppa in fler senare!









Tack för igår alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback