En lång power-nap..

Jag la mig och såg "Världens undergång Del 2" som vi ska ha sett till på tisdag, vi har läxor att se dom avsnitten innan vi åker till Polen. Och precis i slutet av den så somnade jag, sen vaknade jag av larmet klockan åtta men då låg jag kvar och sov till halv nio. Det var så sjukt skönt, jag är helt slutkörd sen idag! Det ska verkligen bli skönt att krypa ner under täcket och drömma sig bort i tankarna. Jag längtar verkligen, kanske blir att ta sig en tidig kväll idag. Då kanske man är utvilad tills imorgon, skulle vara perfa!

Jag måste bara säga att min hund är så sjukt kär i mig idag märker jag. Först då jag kommer hem blir han helt tokig och sen när jag la mig i soffan så la han sig mot min mage och somnade. Sen har han legat bredvid mig då jag vaknade och satt på datorn. Sen blev det så varmt så han gick ner och la sig på golvet i fem minuter. Sen hoppade han upp i soffan igen och borrade sig ner alldeles nära mig nu. Han är så söt!


Jätte gammal bild från då jag och mamma hade varit på utställning med honom,
det var första utställningen jag gick med honom och då blev han Svensk Champion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback