Du är helt slut i huvudet...

Tänkte bara svara på kommentaren jag fick igår som jag tror dom flesta som läser den kan säga vem det är som skrivit den. En snart 40-årig kvinna är det iallafall.

Visst, nog får du tro att jag står och putar med röven på korten och bröstar upp mig.. Men jag är svankryggad och det vet du om, sen har jag rund rumpa så det ser ännu mer ut som det. Men jag är iallafall glad att jag inte har din.. Och när det gäller brösten så bröstar jag inte upp mig heller, du har inte tänkt på att det kan vara skinnjackan som gör att det ser ut så? Idiot, jag behöver inte göra sånt för att få någon som kanske du måste. Jag lägger ut bilderna för att jag tycker det är kul och du är tamefan bara avundsjuk att du inte längre är ung och nog snygg för det..



Shit, kolla vad jag putar med rumpan!!!


Kommentarer
minna säger:

kan det vara en viss betty som skrivit kommentaren?

2010-02-21 | 13:39:47
Anonym säger:

Språlla om du är svankad eller inte va?

Alla är vi ju olika tack och lov eller hur?

2010-02-21 | 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback