Det pirrar i magen!

Fick just en kommentar som jag bara måste svara på. Visst, inte behöver det vara som jag säger? Men om man lyssnar på alla andra så är det samma sak. Och nej, det står inget namn men jag får alla ip-nummer från folk som kommenterar och eftersom jag fått kommentarer tidigare där namnet stått utskrivet och har samma ip-adress så är det klart att det är samma person. Och eftersom hon sitter och kommenterar andras bloggar med samma ip-adress och låtsas vara andra när hon tidigare skrivit ut sitt namn. Klart man får ge tips, men hon håller alltid på såhär så fort man säger imot henne.

Måste bara säger hur mycket det pirrar i min mage nu! Det känns som om jag skulle kunna springa till Stockholm och tillbaka.. Fast jag skulle misstänka att jag skulle vända utanför dörren pga kylan!

Jag har iallafall fått en massa fina presenter idag, jag fick ett till Tomas Sabo armband av faster som jag ska byta ut mot lite belocker eller nått annat av samma märke. Sen fick jag två belocker av Farbror, Kerstin, Tomas, Tommy och Sandra. Ett presentkort på Scorett så imorgon köper jag mina snygga skor. Sen fick jag pengar av pappa, sys, bror, Gabbis & Nisse. Sen måste jag ju säga att jag fick ju ett supersnyggt armband av Gabbis också i fredags då hon kom. Tack alla iallafall för presenterna, nu är det hårdplugg som gäller ♥




Här är armbandet jag fick av Gabbis, tack ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Här säger du om man lyssnar på alla andra så är det samma sak.

Men snälla du har du inte under dina alla år lärt dig att man kanske inte ska lyssna på andra.

Det är fort det blir fel då för det finns alltid dom som vill jävlas med andra.

Men om det nu är så, så sätt då ut det hon skrivit då hon namngivit sig och hennes ip som finns med så alla kan se det är sant med.

För som jag ser det nu så är detta bara dina ord fortfarande. du har inte visat att det stämmer det du säger.

Bara dina ord fortfarande.

Och har dom som komenterar detta sett att det är samma ip nr? Där hon namngivit sig och sen lådsas vara nån annan.(Anonym antar jag)

För annars är dom ju inte så smarta och sitter och klankar på en annan utan att veta hur det är och inte är.

2010-02-22 | 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback