Burr, det är kallt ute!

Körlektionen idag gick kanonbra! Nu är det riktigt nära tills uppkörningen och teoriprovet! Åh, jag längtar så! Sen är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller år! Kommer bli superbra dethär. Jag har en massa att se framimot, först födelsedag sen födelsedagsfest, hål i tungan, sportlov, Kraków med bygg, påsklov, Stockholm, PDOL eller sommar överhuvudtaget.

Skolan gick iallafall fort, vi slutade halv så jag satt mig ner och väntade på bussen så kom Sanna och satt sig ner som väntade på hennes bror. Så vi satt och pratade om lite olika saker, trevligt var det! Sen åkte jag buss hem och nu är jag hemma. Så snart ska vi äta middag sen ska jag sätta mig ner med Engelskan och försöka få lite annat gjort också. Uppdaterar senare, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback