Äntligen hemma!

Jag hade så tur idag att mamma inte hade börjat då jag var på skolan. Jag satte mig på bussen och då dog mp3:n. Och jag kan inte jobba en hel dag med måleri utan en mp3. Så då kom hon halv tio förbi med sladden till den så lånade jag en lärares datorn och satte den på ladd. Sen hämtade jag den då vi gick på lunch. Sen efter lunchen blev det hårt jobb. Vi hann klart hela första varvet och sparmålningen. Sen fick vi sluta tidigare också, vi skulle fått sluta fyra men då fick vi sluta kvart över tre istället.

Jag tror jag ska ta och plocka ihop lite i rummet, det ser ut som som en gris stia. T.o.m cider burken från i lördags står kvar.. Sen ska jag lägga mig och se nyaste avsnittet av CSI NY. So long!


Bild på mig från sommaren 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback