When the drugs don't work no more you get high on life!

Ligger i min renbäddade säng och bara myser. Idag på skolan har vi spacklat, spacklat & spacklat mera. Sjukt tråkigt men det måste ju göras. Vi håller på att göra om bygg-killarnas omkl. rum så vi får sällskap av dom fram och tillbaka under dagarna. Sen fick vi sluta två timmar tidigare idag och det uppskattades verkligen!

Drog hem till pappa och satte mig en stund innan jag slipade klart i brorsans rum. Nu ska det bara målas och schabloneras på väggen så är det klart! Kommer bli superbra alltså!

Har varit riktigt duktig idag också, när jag kom hem till Hortlax gick jag ut med hundarna, lagade mat & sen satte jag igång och städade. Började med disken (som var ett berg), sen dammsög jag, skurade och plockade ihop/undan på hela övervåningen. Sen gick jag ner i mitt rum och städade och renbäddade. Så gudomligt skönt är det att ligga i en renbäddad säng!

Vet inte vad som händer i helgen men det ser ut att bli nyktert tillstånd iallafall, alla är så torra i helgen och jag som hade tänkt få dricka upp mina öl men icket det. Får väl bli typ nästa helg då eller nått sånt då istället. Kanske man får tjäna sig nå pengar istället i helgen. Ne nu ska jag prata klart med folket på msn sen blir det film som gäller, "Wedding crachers" står på listan. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback