There's no other place that I rather be than Los Angeles, come on shake it babe!

Kvällen blev perfekt, bara ta det lugnt men ändå ha roligt! Plockade upp Pernilla hos kusin och så for vi hem till henne, spelade kort och pratade & skrattade som vanligt. Sen drog vi till skeppet och träffade lite folk ett tag. Sen for vi hem till Pernilla igen och då blev det film på tv som gällde. Sen drog jag mig hemmåt och nu ligger jag i min sköna säng och bara myser på. Walle ligger bredvid mig och tror jag ska sätta på en film snart och käka lite ostkrokar!

Blev bjuden på Golden på middag imorgon också, sitter inte helt fel! Kommer bli supertrevligt, tack! Nu ska jag inte skriva mera. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback