Shut the fuck up biatch!

Jag hatar verkligen då man inte ser kommentarerna man får, ibland ser man att
man fått en kommentar & ibland ser man ingenting. Sen när man kollar på
kommentarerna man fått tidigare så visar det att man fått en som man inte alls
har sett tidigare.

Anonym om "Grattis brorsan ♥"
Oj så falsk du är.

Svar:
Jaså? Hur kommer det sig att jag är så falsk då? Du kan ju inte ens
stå för vem du är så hur kommer det då sig att jag är så falsk?
Sen bryr jag mig inte ett skit om du tycker jag är falsk, klarar mig
garanterat utan dina idiotiska åsikter. Du kan ju ta och stänga din
feta käft om du inte ens kan stå för vem du är! Bye biaaaatch ;)


Tycker det är så sjukt patetiskt när folk måste säga sina åsiker men
dom kan inte ens stå för vem dom är. Ids inte ens kolla upp IP-nummret,
för jag bryr mig ärligt talat inte! Jag vet att jag inte är falsk & mina vänner
vet också det. Mer än det behöver jag inte.. Menmen, tycker bara att ni
kan stänga eran käft om ni inte ens kan skriva erat namn. Ciao!



För att tala om andra saker, vulkanen börjar göra mig förbannad.. Mamma ringde till mig
då jag var hos Märta. Dom har blivit bokade på ett nytt plan nu.. den 27 April!?!?
Och då är det inte ens säkert att det planet kommer att gå! Så nu måste jag vara ensam
hemma i minst 9 dagar till, jobbigt att sköta om ett helt hus själv och stiga upp varje morgon
för att ge hundarna mat och gå ut med dom då jag har skola också. Men jag får härda, får
se till och hitta på saker under kvällarna så jag slipper sitta själv, inte för att jag har gjort
det nu i en vecka men nu får jag se till det en vecka till.

Och jag måste bara säga också att jag har världens bästa morfar. Vi skulle och käka på
Golden men dom hade semesterstängt så vi for till Challange och åt Entrecote med
potatisgratäng och bea. Sen for vi och tankade så jag fick ca 70 liter bensin av honom.
Sen lånade jag tvåhundra av honom och fick en hundring extra. Jag har världens bästa
morfar ♥



Kommentarer
Johanna Berndtsson säger:

Jag tycker ju att det är ganska falskt och otroligt FEGT att skriva till någon att den personen är falsk, och sen inte ens våga stå för vem man är. Lätt att sitta och vara anonym och trakassera folk. Du gör helt rätt i att inte ta åt dig Malin. Fortsätt att inte göra det :) Kramar!

2010-04-20 | 00:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback