Roligaste Svenska lektionen.. EVER!

Dagen har varit superbra, måleri idag var gode tråkigt.. Vi städade ur hela förrådet. Men sen hade vi svenska efter lunch, roligaste svenska lektionen jag varit med om! Jag tror att jag har skrattat så jag har har träningsvärk i magen! Vi har pratat om könsord som man använder i vardagen och det är inte ofta man får höra sin lärare säga: kuk, fitta osv. Vi har haft så sjukt kul. Det vi skrattade så himla mycket åt var att Antons farmor säger kattfitta om hon tappar något eller nått går snett. Sen skäggbiff! Olivia sa då: Ja, man kanske ska hem å raka SKÄGGBIFFEN då! Vi hade iallafall otroligt roligt.

Efter skolan for jag till Pernilla och väntade då hon käkade sen for vi förbi faster och kollade på hennes slutsteg men inte fan passade det.. Så det var gode tråkigt, måste köpa mig ett då pengarna räcker till! Sen for vi iallafall hem till moi, vi kollade tv, spelade Maxi Yatzy och kort. Har varit supertrevligt iallafall. Jag skjutsade hem henne för ett tag sen och då passade jag på att lägga mig i solariet 15 min. Så nu har jag en liten bikinilinje men jag har också bränt mig på röven..

Snart ska jag lägga mig och se Desperata hemmafruar och bara ta det lugnt. Har sovmorgon imorgon till 5 i tolv sen slutar jag kring 25 i ett eftersom vi fick hemmastudier på samhälls då han skulle vara borta. Men nu ska jag inte skriva mera här, hade gött! Ciaooo.

Justja, kommentaren jag fick tidigare.. Blev anmäld av henne idag för att jag la ut IP-nummret. Haha, tur man fick reda på vem det var innan ;) Suckeeeer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback