lock it, fill it, curl it.

Nu har jag precis kommit in genom dörren från att ha varit ute i skogen med hundarna i 30 min. Tycker det inte är så skönt ute idag, blåser och jävligt. Men nu har jag bestämt mig för att dra till gymmet, ska fara till pappa och se om min träningsbag är där. Jag skiter i om jag är lite sjuk för nu ska fettet brinna! Haha, nä men jag måste komma igång med träningen igen och så måste jag ju komma i form till sommaren.

Senare vet jag inte vad som händer, är bjuden på middag på Golden senare så det kommer ju bli roligt och väldigt gott! Men sen får vi se vad som händer, kanske blir fest, eller kanske inte? Jag vet faktiskt inte. Nu drar jag, hade gött! Ciao.


Två gamla bilder på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback