Liten update.

Kåbdalis har varit superbra, bara jag och Märta som myst på i husvagnen. Vi kom upp ganska sent och började direkt med middagen på tisdagskvällen. Kycklingfilé och potatissallad satte fint i magen. Under kvällen låg vi och såg film på min dator och bara myste på. Onsdagen bestod av bräda,bräda & mera bräda. Det var så härligt i backen och vi hade så roligt att det är inte sant! Det var så skönt att bara vara.

Onsdags eftermiddag blev det taccobuffé på resturangen, supergott var det! Kvällen bestod av mys till film och mycket prat. Torsdagmorgon steg vi upp, åt frukost och började städa i husvagnen. Och det var kanonväder men vi bestämde oss för att fara hem.

Sen har jag packat mitt från pappa och farit till mamma, pratat om henne och så eftersom hon far till Porto Rico imorgon på morgonen så jag hinner inte träffa henne mera nu tills nästa söndag. Så jag är själv med vovvarna, självklart kommer jag ha sällskap av mina kära vänner så jag kommer klara mig fint!

Ikväll for jag in till stan och mötte Sanna, Mia, Pierre & Macke på Kalles. Dom satt och såg hockey så vi tjejer satt och pratade ett tag innan vi gick upp till Mia och forstatte prata dära. Sen kom grabbarna och då såg vi "supersugen" på tv. Super trevlig kväll var det iallafall!

Imorgon ska jag vara med Pernilla, det blir en sväng på stan under dagen med henne och sen far vi hem till mig och mysa på, spela lite Wii & sjunga Singstar. Kommer bli kanon! Sen kanske jag kikar förbi på Challange och kollar hur det är att vara croupier eftersom jag sökt det jobbet som deltidsjobb. Snart får vi också svar. Jag hoppas, hoppas, hoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback