Känner mig.. sömnig?

Blev skjutsad till sjukan av mamma så gick jag upp och väntade. Fick tre panodil som smärtstillande och sen gick vi in till operations salen. Jag fick lägga mig och dom pillade på med en jävulsnål i min arm. Hatar verkligen nålar, sen fick jag andas in syre medans dom satte in narkosen. Precis när jag fick upp en tanke i skallen att det smakade förjävligt så skulle jag säga det. Men det hann jag aldrig, sen vaknade jag upp och såg klockan framför mig tjugo i sju. Jag var helt yr och kunde bara hålla ett öga uppe så jag fick växla mellan dom för att kunna se vad klockan var. Sen somnade jag om, vaknade upp efter prick en timma och då var det plötsligt så ljust att jag pendlade mellan ögonen för att ens kunna se, om jag hade ett öga öppet gick det andra inte att öppna. Kändes helt skumt! Sen låg jag till klockan var elva och då var jag tvungen på toa så jag fick sätta mig upp och kände mig lite yr i bollen. Sen kring tio över elva fick jag en glass för dom skulle kolla om jag fick i mig någonting utan att må illa och det gick fin fint! Så tjugo över var jag ute. Så kom mamma och häntade mig. Vi beställde en rostbiffstallrik från Subland och jag började käka den hemma men har så ont så det gick inte, får äta upp resten då jag blir mer hungrig.

Nu ligger jag i sängen, har hittat en gratisdesign som jag fixade till lite så nu har jag ny! Vad tycks?

Ne nu ska jag lägga mig och se Wallander - Arvet och mysa under täcket. Känner mig fortfarande sömnig och helt borta i skallen. Ha en bra dag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback