Kåbdalis, here we come!

Nu har jag fått mycket gjort:
Duschat
Fönat/Plattat håret
Packat kläder
Ätit frukost
Packat ur bilen
Skottat fram vedbon där min bräda var
Packat in i bilen
Varit på stan
Tankat
Varit hos mamma & hämtat underställ m.m
Varit på pappas jobb

& nu är jag hemma hos pappa igen, jag ska ta och sminka mig och packa in det sista i bilen samt bädda sängen. Har som sagt gode mycket tid på mig, vi far inte förens klockan fyra från Piteå. Så ska jag & Märta fara och handla innan halv fyra.

Åh det kommer bli så mysigt, sen ska jag & Märta ta en foto session uppe i backen med brädorna så ni lär säkert få en uppdate då jag kommer hem med lite bilder. Kommer bli super! Nu ska jag forstätta så allt är klart, hade kanon. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback