Jag önskar..




Idag då jag ställde mig i duschen så tänkte jag "Det är ju söndag idag, inte måndag.." Sen kom jag på migsjälv att det är visst måndag. Så jag gjorde mig klar och när jag kollar in på facebook ser jag folk som borde vara på jobbet som är inne så ringer Emma "Hurru, stan är nersläckt.. Det är en söndag idag.." Attans alltså! Jag som hade tänkt ta mitt kort till körkortet och sånt men det gick ju inte som jag ville. Så jag for förbi till mamma så jag och hon satte oss ner och gick igenom 3 stora kartonger och en liten om vad jag skulle ha kvar och inte. Slutade med att jag hade två små kartonger kvar av det jag skulle ha. Mamma bjöd också på mat, fläskfilé & strips. Riktigt gott var det!

Satt och drömde mig bort lite också, att skaffa lägenhet.. Inreda & köpa nya saker. Åh, jag längtar så!

Drog till Märta efter att jag käkat och så såg vi Case 39, som jag tyckte var riktigt bra & Märta med. Sen spelade vi kort och båda fick lite updates om vad som hänt & inte hänt.

Imorgon drar vi till Kåbdalis jag & hon, kommer bli supermysigt med bara jag & hon i husvagnen och datorn åker med så vi ska se lite filmer också. Bräda under dagarna & afterski & mys till film ända fram till torsdag.

Nu ska jag då lägga mig och sova, har en hel del att göra imorgon innan vi åker: planering, packning, stan, hämta saker, handla, hämta Märta. Ha det super, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback