I'm to afraid falling down.

Haft en sån härlig dag på skolan, en lektion! Det är aldrig fel. Sen har jag hunnit plocka ihop i mitt rum på morgonen och dammsugit i köket. For också några ärenden på stan innan jag begav mig mot skolan.

Nu sitter jag hos pappa och inväntar ett samtal från Folktandvården sen ska jag hoppa i målarkläderna och måla andra varvet i brorsans rum. Sen blir det att fara till gymmet och träna en sväng innan jag beger mig tillbaka till Hortlax och hundarna. Har ingen aning om vad jag mer ska göra idag, jag får ta dagen som den kommer.

Imorgon ligger man nersövd på sjukan också, åh det känns verkligen jobbigt men det är ju som sagt någonting som måste göras. Ingen big deal precis men ändå väldigt jobbigt!

Sitter just nu och lyssnar på en dålig musik som kommer från telefonen medans man väntar på att Folktandvårds tanten ska komma tillbaka till telefonen. Nästan enerverande för det sprakar som fan och låter som värsta orkanen i telefonen! Ne, ni får hade gött idag! Solen skiner ju och allt, så ut och sola nu! Ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback