High on life.

Guran har gått hårt på GuitarHero. Sjöng lite kareoke också då jag ändå höll på, gick riktigt bra faktiskt men det känns att man inte håller på och sjunga längre. Alldeles snart ska jag gå ut och gå promenad med vovvarna sen ska vi fara in till stan och hämta upp Emma & Kira så ska vi fara hit och bara mysa på.

Måste också säga att jag gjorde en köttfärssås som toppar min lista! Den blev så god att jag blev förvånad över vad jag klarade av. Jätte gott blev det och mätt blev jag, trots att jag råkade hälla ut hälften av spagettin i slasken. Sen har jag varit på stan en sväng idag, köpte mig en turkos tunika. Jätte snygg!

Nu ska jag ut och promma med hundarna sen ska jag bränna ut en ny skiva till bilen då jag fått lite tips om ny musik. Sen har jag fått en låt som jag verkligen velat ha ett bra tag nu. Superbra! Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback