Dålig uppdatering..

Tänkte slänga in en uppdatering om vad som hänt sedan onsdagskväll. Dock kommer jag ta det lite kortfattat annars blir det världens längsta inlägg.

I onsdag-torsdag sov jag i stan, for hem kring ett och for hem till pappa. Hoppade in i en dusch och gjorde mig klar & lagade middag. Sen drog jag mig till Pierre där Sanna, Jimmy, Mia och såsmåningom kom också Mattias dit. Vi såg Skeås match och drack öl. Sen blev det utgång på Kalles, vi dansade, pratade & hade riktigt trevligt. Pierre kom och hämtade oss så skjutsade han hem mig till pappa.

Fredag blev det bio med Emma & Robin på kvällen "I love you Philip Morris". Rekomenderar er inte att se den om ni har bögfobi. Men den var helt ok, sann berättelse också.

Lördag for jag på stan med Emma, gick och kollade runt och kikade på allt möjligt. Sen for vi hem till henne och började göra oss klara samtidigt som vi lagade fläskfilé och strips. Sen sprättade vi/korkade upp. Vi hamnade också på världens dåligaste förfest och berstämde för att gå därifrån gode så fort. Så vi hamnade på Pentan och käkade pizza där(gratis) sen kom Robin och hans kompisar dit. Då blev det lite mer trevligt. Sen blev det en grillbiff på Sunes innan vi gick hem till Emma och somande till Lejonkungen 3 i soffan.

Söndag tog vi det riktigt lugnt, städade inte ihop mina saker från Emma förens klockan närmade sig sex på eftermiddagen så var hemma kring tjugo över sex hos pappa. Då kom Sanna & Pierre och hämtade upp mig så for vi på ica och handlade lite smått och gott innan vi for till mig igen och såg "Det regnar köttbullar". Jag tyckte den var helt okej, rolig var den då!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska hoppa in i en dusch snart sen ställa mig och göra lite jobb i brorsans rum så kanske det blir ett gympass efter det om jag tar mig tid till det.

Någonting jag stör mig på så jävulst är folk som säger att dom är ärliga, bara för att dom säger som dom tycker men sen ljuger om sin ålder? Om man skäms över sin ålder på facebook så dom måste skriva att dom är 3 år äldre än vad dom är så är man då inte ärlig. Då kan man istället skita i att skriva ut vilket år man är född. Lilla fjortis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback