Croupier.

Har för ett tag sen kommit hem från Challange där jag suttit med Mia då hon jobbat. Försökt att hänga med i spelet och se hur det går till & det gick faktiskt förundransvärt bra. Jätte roligt & trevligt var det iallafall, ser super roligt ut också. Så jag hoppas verkligen för både min & Sannas skull att det slår in för oss.

Tidigare under dagen har jag varit med Pernilla, varit på stan & tagit kort till körkortet så nu är det gjort. Sen kikade vi runt lite & handlade på Willys. När vi kom hem så satte vi igång kareoken och sjöng för fulla muggar innan vi satte igång med middagen, kanon bra blev den! Efter det skjutsade vi mormor & morfar till Karin som fyllde år, grattis grattis! Körde min bil dit och hämtade dom med deras som jag sedan fick behålla för resten av kvällen + soppapengar på det. Det satt verkligen fint!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att dra ihop ett gäng och ha kortkväll? Låter inte dumt i min skalle iallafall. Nu ska jag iallafall ta och hoppa i säng eftersom jag ska upp och ge hundarna mat och så ut med dom. Godnatt alla, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback