B.i.t.c.h - Babe in total control of herself.

Har just kommit hem från en supertrevlig kväll med Sanna (Det är alltid trevligt med
henne men var ändå tvungen säga det
). Jag for till Sanna & Pierre direkt efter att jag
hade käkat middag, idag blev det verkligen gott! Grillad fläskfilé med ungsbakad potatis
och sallad. När jag kom till Sanna så blev det kort spel, Games. Jag & Sanna mot Pierre
& Johan, vi vann såklart! Blev prat & tv innan vi drog en sväng in till stan, jag och Sanna.
Sen skjutsade jag hem Sanna & tog upp Johan för att skjutsa hem han på samma sväng.

Så nu sitter jag hemma, funderar på att lägga mig och sova nu för när jag vaknar imorgon
blir det att städa rummet sen tror jag att jag tar mitt pick och pack och far till pappa för resten
av helgen. Men vi får se hur det blir om jag far imorgon eller på söndag. Sen blir det nog att
umgås med Johanna imorgon kväll, ska prata med henne lite mer om det imorgon. Nu säger
jag godnatt, so long! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback