bildboooooooooooomb!


Startades hemma hos Märta med massa trevligt folk & ölspel.

Jag och bästa Märta ♥

You make me happy babe ♥

På Kalles var det drag & kul som satan!

Märta & hennes klasskompisar!

I always party like a rockstar!

My sweetie när vi shaka loss på dansgolvet!

Ja, det kanske syns hur fulla vi var!

De var första kvällen jag var ute med Märta och den var awesome!

Vi shakade loss så kom det en tjej och börja dans med oss, ingen aning vem det är!

Hell yeah!

Haha, nån norsk som jag knappt fatta ett ord av va han sa!

Jaa.. jag vet, var väldigt full!

Vi gick och träffade Petrus & Tom på pentan en sväng.

Fyllemat på Big boy som igentligen skulle varit på Max.

Första gången på väldigt, väldigt länge som jag kunnat käka fylle mat. Har alltid blivit
illamående av lukten bara. Men det var så jävla gott!

För att göra en lång historia kort.. Vi hade så sjukt kul att ni kan inte ana. Träffade en hel den folk som jag inte träffat på väldigt länge, dansade, sjöng, drack, spelade på maskinen. Vi for en sväng på stat och kollade läget där men det sög så vi gick till Kalles där Märtas klasskompisar var och söp med dom, sjukt roligt! Sen gick vi ut och träffade Henke & Marcus på kyrken och sen gick vi utanför Pentan och träffade Petus & Tom en stund, stod och pratade och så innan vi gick och hämtade grabbarna på Kalles. Sen skulle vi gå till Max och käkade men hamnade på Big boy. Sen kom Marcus och hämtade oss så skjutsade han hem mig till Hortlax, gratis! Sjukt snällt av han, tack!


Kommentarer
Taxi säger:

Haha:) vsg:)

2010-04-18 | 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback