Äkta vänskap håller föralltid & förändras aldrig!

Idag så blev det tyvärr ingen träning.. Hade glömt sport-bhn & sockarna hemma så jag for hem till vovvarna och stekte hamburgare till middag. Sen så for jag och hämtade upp Johanna hos henne så for vi till Dennis och var med han, Fredde, Johan & Jimmy. Riktigt roligt var det, massa minnen flög förbi i tankarna och vi kollade på bilder från sommaren då vi umgicks hela tiden. Sommaren 2007, det är minnen som alltid kommer att stanna kvar! Tror jag aldrig haft så rolig sommar som jag hade då & vi lyssnade på gamla låtar som verkligen gjorde att minnena kom tillbaka! Jag hittade dessutom en skiva hos pappa som jag tog i bilen idag, där är det en massa låtar som Dennis skickade till mig den sommaren som vi lyssnade på, verkligen guld!

Efter att vi varit hos Dennis så for vi hem till Johanna, bara jag och hon. Åt glass, fikade & pratade. Det känns inte ens som att vi varit utan varandra någonting, samma vänskap som vi alltid hade sitter kvar! Vi kan prata om allt, skrattar åt allt & har verkligen super roligt! Jag älskar det, finns ingenting bättre än då man verkligen känner vänskapen i hela kroppen! Tack för idag Johanna, du är super ♥

För örigt så måste jag bara säga att jag har nog dom finaste & dom allra bästa vännerna som man kan ha. Det värmer i kroppen då jag känner mina vänners kärlek & jag blir alltid glad för mina vänner så länge dom själva tycker att dom gör rätt beslut och om det hänt någonting roligt för dom. Jag hatar när andra blir svartsjuka på sina vänner om det går bättre för dom än vad det gör för en själv, man ska vara glad om man verkligen har bra vänner och om du vill vara en lika bra vän tillbaka så ska man kunna vara lycklig för doms skull också, inte bara för din egen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback