Yes, sovmorgon!

Är det inte härligt med sovmorgon!? Det tycker jag iallfall, att sova tills man känner att man sovit nog. Det är skönt. Jag steg upp i tid för att göra mig klar för att åka med bussen men då sa mamma att hon kunde skjutsa mig så jag slipper stressa. Efter skolan ska jag fara till mitt hjärta ett tag och umgås med honom innan jag far hem och äter middag sen far jag till stan igen för sista gången på fotokursen.

Igår kom Märta och hämtade mig inför Yogan. Så for vi till Ok Degeränget och köpte olja till hennes bil, sen for vi till Step in och var på Yogan. Det var första gången jag var på yoga men det var riktigt skönt - avslappnande. Men nästa vecka bestämde vi oss för att fara på Afrodans och prova på det, det verkade kul så vi får se.

Jag laddade nyss upp lite bilder på facebook från fotokursen jag varit på. Bara att kika in om ni vill. Nu ska jag föna håret sen kanske jag fortsätter med fotoboken som jag gör ett tag. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback