Uppdatering.

Sitter just nu nere i rummet, mätt i magen och belåten. Mamma och Robban har blivit bjudna på middag på Statt så jag och Christoffer hade middag för oss själva. Sen ska Christoffer skjutsa in mamma och Robban till stan så blir det att hämta upp Pernilla så följer hon med till Hortlax. Så ska vi mysa här hemma tillsammans med hundarna.

Under dagen satt vi och såg då Christoffer och Jens var inlånade till Infjärden i fotboll, Jens gjorde två mål! Men matchen slutade ändå 6-3 till Lillpite, otur som var. Bättre lycka nästa gång kan man väl säga.

Igår så var jag och Christoffer här hemma hos mamma, sen for vi till Robba och fikade då alla hade farit hem eftersom det var en som inte ville bli sjuk men ändå så kunde den sitta bredvid Jenny som var sju reser värre förkyld än jag. Men vi hade trevligt ändå när vi var dära, vi stannade ett tag och sen for vi en sväng till Öjebyn och sedan hem. När vi kom hem blev det att se en film som hette District 9. Handlade om några utomjordingar, den var sådära. Den gick att se men jag tyckte inte att den var så bra.

Nu ska jag ta och städa upp lite i mitt rum innan vi ska in till stan. Ha en bra kväll, det ska jag. Uppdatering kommer nog inte förens imorgon! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback