Style by us

Idag har jag efter skolan umgåts med Pernilla. Hon och hennes mamma kom och hämtade upp mig på punkt då jag slutade så skjutsade hon hem oss till pappa. Där satte vi oss vid datorn och började skissa på Pernillas och Elins logga till deras UF Företag som dom har startat som projektarbete - Style by us heter det. Dom gör smycken i silver. Jag tror att det bara är i det. Dom är iallafall jätte snygga och billiga! Jag köpte ett idag, eller rättare sagt så köpte min mamma det till mig. Jag frågade om jag fick pengar för att köpa ett av dom och det fick jag. Så nu har jag ett jag med - jag är en i klubben. Dom ska göra en hemsida så man kan beställa därifrån också, jag kommer att lägga upp den hära så ni kan kika på den så fort den är klar och jag har en adress.

Efter att jag käkat så skjutsade pappa hem oss till Pernilla, där satte vi igång en tvättmaskin och gick sen upp och spelade lite kort. Senare då tvätten var klar så knallade vi över till Christoffer och hämta min börs som trillade ut i hans bil då han skjutsade hem mig sen fortsatte vi ner till Ica och sen hem till Pernilla för att se Du, jag och Dupree. Den filmen är så bra - rolig, sorgsen och romantisk, det är ett klartecken på att filmer är bra!

Nu ska jag kika efter lite kläder på internet och se om någonting intresserar mig, annars blir det katalog! Jag har sovmorgon till fem i tolv imorgon så blir att sitta en lite stund extra på datorn. Nu ska jag kila, kanske kikar in med ett godnatt-inlägg innan jag ska sova! Byebye.


Underbart vackert från - Style by us (Dom har gjort dom själva, belocker väljer man själv)


Kommentarer
betty säger:

Fixa ett åt mig med jätte duktiga dom varit jätte fint...



2009-09-08 | 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback