Bye bye Beautiful

Det är en bra låt med Nightwish. Har aldrig riktigt fastnat för det bandet men den låten tycker jag om. Den är mäktig! En känslig och sorglig låt med mycket kraft. Men den bästa låten, som jag aldrig kommer att glömma eller sluta lyssna på är Air Supply - Making love out of nothing at all. Den låten har jag skrattat, gråtit och plockat fram minnen med. Det är en bra låt att lyssna på då det inte känns som den bästa dagen man varit med om.

Hjärtat sov hos mig igår kväll, jag lärde mig ett och annat på fotokursen som jag var på igår. Så det blir att ta mycket kort nu framöver. Jag och hjärtat somnade iallafall ganska fort efter att jag kommit hem. Det var så skönt att ha någon som höll om en och någon att hålla om ♥

Idag ska jag iallafall städa mitt rum så ska jag även vara snäll med pappa och dammtorka huset. Är LEDIG idag så jag har mycket tid på mig att städa. Jag kommer att ta kort sen och visa hur duktig jag varit. Nu ska jag iallafall ner och äta frukost sen ska jag starta med mitt rum och när jag kommer till dammtorkningen tar jag hela huset. Nu ska jag dra, tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback