Sovmorgon utan Sovmorgon

Helt otroligt, då jag har sovmorgon så vaknar jag klockan 6. Riktigt jobbigt är det att stiga upp då med för jag har då ingen aning om vad jag ska göra. Jag kom på igår kväll att jag har fotokurs ikväll från 7-9 så skulle jag tagit två kort till den, så jag gjorde bort det nu och skickade dom. Det var på en skulle man ställa in exponeringskompens och vitbalansen på den andra bilden. Jag hoppas att jag gjort rätt nu. Jag har som sagt ingen manual till min kamera eftersom den är utlänsk men min kursledare skulle fixa en åt mig och även fixa Photoshop Elements så man bara kan ändra bilder lite smått.

Efter skolan ska jag och Emelie stanna kvar en stund så skulle hon hjälpa mig med en uppgift som jag har kvar till skolan från förra året. Så jag får mitt betyg i Engelska. Sen ska jag hem och dammtorka huset som jag lovade pappa, sen om jag hinner ska jag försöka ta itu med mitt rum annars får det bli imorgon för då är jag ledig! Yes, känns skönt.

Nu ska jag se om jag hittar någonting att sysselsätta mig med. Ha en bra dag!


Egeninställd exponeringskompens


Egeninställd Vitbalans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback