Söndag.

Nu känner jag mig hängig igen, jag hoppas verkligen att det går över snart. Jag och Christoffer sitter och väntar på att frallan ska tina så man får i sig lite frukost.

Igår kväll gick jag och mötte upp Pernilla som var störfull! Hon körde slalom genom hela stan, sen mötte vi Julia också. Jag sa till Pernilla, vet du vem det låter som står där framme - Julia sa jag. Så hon skrek ut det och då började Julia skrika och komma springande. Så man fick en hel del kramar av henne, riktigt längesen man träffade på henne.

Vi fortsatte mot Sunes och stötte på Anton och några andra som vi stod en liten stund och pratade med och Anton fick Pernilla att skratta så hon ramlade. Riktigt kul var det! Sen gick vi till Sunes och hon fick käka sin luffarburgare. Sen gick vi till Christoffer och satt och pratade och mesta dels så skrattade jag och Christoffer åt henne. En sak Pernilla inte vet om är att jag satt och filmade henne ett antal gånger :)

Ne, nu ska jag ta och se till så frallan blir klar snart så vi får äta. Hade bra! Uppdatering kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback